3 Temmuz 2011 Pazar

NEUTROGENA-PEMBE GREYFURT ( KİŞİSEL YORUM İÇERİR )



Bu ürünü alalı 1 ay kadar oldu.Ben öyle çok çabuk ürün bitiremem..Fena bir ürün sayılmaz .Benim cildim biraz problemlidir.Yağlı ve akneye meyillidir sağolsun.Çok çok süper olmasa da kötü de diyemem.Bundan önce başka bir ürününü kullanmıştım o daha iyiydi sanki!En güzel yanı kokusu bence.Tercih sizin tabii ama benim cildimle alakalıda olabilir söyledim ya sorunludur kendileri...Fikir olsun diye ekledim...
Ps:Resimler ilk denemeler olduğu için pek bir şeye benzemiyor sanki:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bundan önce başka bir ürün kullandım demişsiniz o ürünü e fiyatını yazarmısınız zahmet olmazsa

lillarelli dedi ki...

tabii ki yazarım şu ürünü ''Deep Clean Ferahlatıcı Peeling Jeli '' kullanmıştım fiatıda migrostan %50 indirimle 8 lira gibi bir fiata almıştım.İnşallah daha sonra onunla ilgili ayrı bir post yaparım :)
sevgiler lilla:)