10 Ekim 2011 Pazartesi

Yararlı Bir Araç#2 (Bosh Move 2 in 1)


Yine işimizi kolaylaştıran bir ürün tanıtmak istedim.Benim gibi üşengeç insanlar için şiddetle tavsiye edilen bir üründür.Ben evi süpürürken fişi tak çıkar ,tak çıkar olayına sinir olurum.Zaten 2 kişiyiz evde öyle aman aman kirlenmiyor,evi de sık sık süpürmek istiyorum.Bosh'ta bunu görüp almaya karar verdim,paraya kıydım aldım,geldim.Şu anda çok memnunum ,şarjlı süpürge arayanlar için alternatif olabilir diye düşünüyorum.Ben de ürün alırken blog yorumlarını dikkate alıyorum.
Ps:Üşengeç lilla:)

2 yorum:

lamore del calcio dedi ki...

sanırım ben de bunu alcam, ben de ben de:) sorması ayıptır ne kadara aldın? internette değişik fiyatlar görüdm de

lillarelli dedi ki...

bence al pişman olmazsın,2 aydır kullanıyorum çok memnunum:)220 tl:)