11 Şubat 2012 Cumartesi

Hamilelik Tavsiyeleri # 2

Çatlaklar İçin Önlem Almak:


   Malum hamileliğin en önemli problemlerinden biridir çatlaklar.Tabii bunu herkes yaşayacak diye bir şey yok.Ben etrafımdaki herkese soruyorum,hiçbir ürün kullanmadan da çatlak sorunuyla tanışmayanlar mevcut.Biz de o şanslı kişilerden miyiz,ilerleyen zamanlarda göreceğiz.
   Benim durumumsa şudur: 2. ay dolayısıyla cildimde kurumalar başladı.Karın bölgesi,göğüsler ve kollar.Kollar ne alakaysa onu da anlamış değilim.Doktorumsa 3. aydan itibaren her akşam kullanmam için badem yağı ve kakao yağını önerdi.Ancak ben zeytinyağı ve susam yağının da faydalarını duymuştum.Neyse ben gittim kakao ve badem yağını aldım.Yalnız kakao yağı donuk gibiydi,ilk önce bozuk olduğunu düşündüm ve biraz araştırdıktan ve aktarlara da sorduktan sonra o şekilde olduğunu öğrenmiş oldum.Aktarın tavsiyesinin üzerine kakao yağı,badem yağı ve zeytinyağı (sızma olacak) eşit miktarlarda karıştırdım.Önce kakao yağını benmari usulü erittim.diğerlerini de küçük farklı bir şişeye koydum.Şimdi her banyo sonrası ve akşamları ( üşenmezsem tabii) sürmeye çalışıyorum.Etkisini biraz gördüm gibi pullanmalar azaldı sanki.İlerleyen zamanlarda göreceğiz bakalım.
  Herkese çatlaksız hamilelikler:) 

Hiç yorum yok: